•  
  •  
  •  
  •  
  •  
    • Behandel kamer
    • Zaal 1
    • Zaal 2
    • Zaal 3
    • Zaal 4
    • Zaal 5
    • Zaal 6
    • Zaal 7
    • Ontvangstbalie

    Huisregels, privacy en klachten

    Huisregels

    Fysiotherapie Hofman staat niet alleen voor kwaliteit, maar ook voor professionaliteit. Dat betekent dat wij voor uw en onze veiligheid een aantal huisregels hebben opgesteld:

    • Wij verwachten dat patiënten zich volgens de algemeen geldende normen en waarden gedragen.
    • De praktijk houdt zich het recht voor om personen die aanstootgevend gedrag vertonen uit het pand te verwijderen.
    • De praktijk is niet aansprakelijk voor diefstal van eigendommen van patiënten.
    • Lectuur in de wachtruimte is eigendom van de praktijk en mag niet worden meegenomen.
    • In geval van calamiteiten dient u de aanwijzingen van het personeel of de hiertoe bevoegde instantie (brandweer, politie) op te volgen.

     

    Privacyreglement

    Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, houden wij een registratie bij van uw persoonlijke en medische gegevens. Dat wij dit ook wettelijk verplicht zijn, kunt u nalezen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).

    Wij zullen niet meer gegevens van u opslaan of bewaren, dan voor ons werk nodig is of waartoe wij wettelijk verplicht zijn. Het is uiteraard altijd mogelijk om uw eigen dossier in te zien en of om een kopie van uw dossier mee te krijgen, bijvoorbeeld wanneer u van praktijk wisselt.

    In overleg met u houden wij uw huisarts of behandeld specialist op de hoogte van het feit
    dat u bij ons onder behandeling bent, wat de behandelingen inhouden en welke vorderingen wij maken.

     

    Klachtenregeling

    Wanneer u onverhoopt klachten heeft over onze medewerkers, de behandelingen of andere aspecten van onze dienstverlening, dan horen wij dit graag. Wij zullen altijd proberen uw klacht naar tevreden op te lossen. In het geval dat wij er samen niet uitkomen, dan verwijzen wij u graag door naar de consumentensite www.defysiotherapeut.com. Hier vindt u informatie over wat u met een klacht over onze praktijk kunt doen.

     

     

    Snel in contact